Гарантія УНІКУМ

Гарантія “Унікум” - це безкоштовна заміна або ремонт шини, якщо в процесі експлуатації трапиться будь-яке її пошкодження за винятком навмисного пошкодження і випадків, що сталися з порушенням Правил експлуатації. Гарантія поширюється на весь асортимент легкових шин.

Умови гарантії

  • термін розширеної гарантії “Унікум” становить 2 роки з дати купівлі шин
  • гарантія поширюється лише на шини, залишкова глибина протектора яких не менше 4 мм
  • монтаж, демонтаж, балансування шин здійснюється на платній основі, ремонт шини є безкоштовним
  • гарантія не поширюється на шиповані шини
  • заміна автомобільної шини (шин) у разі її (їх) пошкодження за гарантійним талоном є одноразовою
  • повний текст умов "Розширеної гарантії Унікум"
1. Загальні положення

1.1. Розширена гарантія надається на автомобільні шини, які призначені для експлуатації на легкових автомобілях та позашляховиках спорядженою масою до 3,5 тон.
1.2. Термін розширеної гарантії — 2 роки з моменту купівлі автомобільних шин.
1.3. Розширена гарантія поширюється на автомобільні шини, залишкова глибина протектора яких має не менше 4 (чотирьох) міліметрів.
1.4. Розширена гарантія не поширюється на шипи. Якщо у процесі експлуатації автомобільних шин трапиться будь-яке їх пошкодження, ПП “ШипШина” здійснює гарантійний ремонт або заміну автомобільних шин. Гарантійний ремонт або заміна автомобільних шин, у разі їх пошкодження, здійснюється безкоштовно. Монтаж, демонтаж, балансування автомобільних шин здійснюється на платній основі.
1.5. Гарантійний ремонт автомобільних шин здійснюється у випадку проколу протектора діаметром не більше 5 (п'яти) міліметрів, у інших випадках здійснюється заміна автомобільної шини.
1.6. Якщо на момент звернення клієнта, який придбав автомобільні шини, щодо обміну автомобільних шин, які підлягають гарантії, на нові автомобільні шини, на складських залишках аналогічні автомобільні шини будуть відсутні, то ПП “ШипШина” залишає за собою право компенсувати клієнту повну грошову вартість автомобільних шин (шини), що підлягають гарантійній заміні.
1.7. Після кожного монтажу, демонтажу або ремонту автомобільних шин здійснюються відповідні відмітки у гарантійному талоні.
1.8. Сезонна заміна та гарантійний ремонт автомобільних шин здійснюється виключно у сервісних центрах ПП “ШипШина” (або уповноважених сервісних центрах ПП “ШипШина”), в тому числі автомобільні шини у зборі з дисками, із обов'язковим проставленням дати та печатки у гарантійному талоні у графі “сезонна заміна”, при кожній сезонній заміні автомобільних шин.
1.9. Заміна автомобільної шини (шин) у разі її (їх) пошкодження за гарантійним талоном є одноразовою.

2. Правила експлуатації автомобільних шин

2.1. Автомобільні шини повинні використовуватися (експлуатуватися) виключно у відповідності до сезону:
- автомобільні шини для зимового періоду (у період не раніше 01 вересня, але не пізніше 30 квітня) із обов'язковим проставленням у гарантійному талоні у графі “сезонна заміна” дати та печатки ПП “ШипШина”, при кожній сезонній заміні автомобільних шин.
- автомобільні шини для літнього періоду (у період не раніше 01 березня, але не пізніше 30 листопада) із обов'язковим проставленням у гарантійному талоні у графі “сезонна заміна” дати та печатки ПП “ШипШина”, при кожній сезонній заміні автомобільних шин.
2.2. Для сезонної заміни автомобільних шин (монтаж, демонтаж, бортування, балансування) споживач зобов'язаний звернутись в один із сервісних центрів ПП "Шипшина" для проведення робіт з відповідною відміткою в гарантійному талоні.
2.3. У автомобільних шинах повинен підтримуватися тиск не нижче визначеного виробником транспортного засобу, на якому встановлені автомобільні шини клієнта.

3. Причини відмови у гарантійному обслуговуванні

3.1. Навмисні пошкодження автомобільних шин (акти вандалізму з боку клієнта, який придбав автомобільні шини або третіх осіб).
3.2. Пошкодження, які трапилися внаслідок порушення правил експлуатації автомобільних шин.
Монтаж або демонтаж автомобільних шин виконувався не у сервісних центрах ПП “ШипШина” (або уповноважених сервісних центрахПП “ШипШина”). У разі невідповідності дійсності даних,вказаних у гарантійному талоні.
3.3. У разі відсутності обов'язкового проставлення у гарантійному талоні у графі “сезонна заміна” дати та печатки ПП “ШипШина”, при кожній сезонній заміні автомобільних шин (у відповідності до п. 2.1. та 2.2. Розділу 2 “Правила експлуатації автомобільних шин” цього гарантійного талону). У разі, якщо споживач не здійснював сезонну заміну автомобільних шин із будь-якої причини та, відповідно, у нього відсутні проставлені дата та печатка сервісних центрів ПП “ШипШина”, у гарантійному обслуговуванні споживачеві буде відмовлено.
3.4. Пошкодження автомобільних шин під час їх експлуатації на мікроавтобусах.
3.5. Пошкодження під час експлуатації автомобільних шин такого типорозміру, який не відповідає рекомендованому виробником транспортного засобу, або на іншому транспортному засобі, аніж зазначено у гарантійному талоні.
3.6. Пошкодження автомобільних шин внаслідок екстренного гальмування чи експлуатації транспортного засобу в екстримальному режимі: спорт, дріфтинг, слалом (нерівномірний знос протектора по окружності автомобільної шини) тощо.

Необхідні документи

Пред'явити персоналу нашої авторизованої точки продажу
  • пошкоджену шину у зборі з диском
  • гарантійний талон
  • свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу
  • документ, що засвідчує особу

Процедура ремонту або обміну

  • персонал авторизованої точки продажу перевіряє відповідність документів та пошкодженого товару
  • відбувається оцінка пошкоджень та експертний аналіз можливої заміни шини на аналогічну модель або виправлення дефектів
  • якщо на момент звернення клієнта до авторизованого шинного центру на складі не буде потрібної моделі шини, Центр гарантійного обслуговування залишає за собою право повернути клієнту повну вартість шини.
  • якщо модель шини знята з виробництва, вона замінюється на іншу шину, яка відповідає аналогічним характеристикам та не перевищує ціновий еквівалент попереднього продукту

ВИНИКЛИ ЗАПИТАННЯ?