Програма Fishka

FISHKA - це довготермінова Програма для покупців, які бажають отримувати винагороди за те, що вони надають перевагу і залишаються постійними клієнтами  Інтернет-магазину «ШипШина» та Партнерів Програми.

FISHKA об’єднує лідерів ринку мережу АЗК ОККО, Райффайзен Банк Аваль, мережу супермаркетів Фуршет, магазини цифрової техніки АЛЛО та МОБІЛОЧКА, Страхову компанію Універсальна, а також Інтернет-магазин «ШипШина», Bagland, ресторани A la minute, Pasta Mia та «Hot cafe.

Більше балів – більше винагород!

Детальніше про Програму FISHKA.

Схема нарахування балів по програмі фішка

Нарахування балів не здійснюється при покупці брендованих логотипом «ШипШина» товарів і при оплаті безготівкою від юридичних осіб. З переліком брендованих товарів можна ознайомитися тут . Також, бали не нараховуються за покупку шин, які знаходяться в розділі розпродаж. На акційні товари бали нараховуються згідно з умовами акції.

Згідно з чинним законодавством Ви можете повернути придбаний в Інтернет-магазині товар протягом 14 днів після дня покупки, тому нараховані за покупки бали відкладаються в резерв і стануть доступними після завершення 14-денного періоду після покупки.

Якщо у Вас немає картки FISHKA, Ви можете отримати її при здійсненні замовлення на будь-яку суму в Інтернет-магазині. Достатньо поставити маркер у відповідному полі про те, що Ви бажаєте отримати картку постійного клієнта FISHKA. Пакет учасника Програми FISHKA буде доставлений Вам разом із замовленням. Нарахування балів відбувається з Вашої першої покупки.

Використовуйте бали на винагороди з Каталогу Програми або знижки на товари в магазинах Партнерів Програми

Баланс балів (в тому числі кількість балів у резерві) дізнавайтесь:

Детальніше про Програму дізнавайтеся на сайті www.myfishka.com  або за телефоном Гарячої лінії Програми 0 800 505 118.


З «ШипШина» у Вас «Все буде добре»!