Варіанти оплати
- Готівковий розрахунок
- Безготівковий розрахунок
- Через термінал ПриватБанку
- Розстрочка від ПриватБанку
- Оформлення документів при безготівковому розрахунку
- Оплата карткою online
Післяплатою - оплата вартості замовлення на відділенні транспортної компанії, яка здійснює доставку товару (Нова Пошта, САТ, або МІСТ-Експрес). Доставка грошей назад здійснюється за рахунок клієнта;
Через термінал ПриватБанку (детальніше).
Оплата по перерахунку
Фізичні особи можуть сплатити замовлення через будь-який зручний банк. Більш детальну інформацію ви отримаєте від менеджера після оформлення замовлення на сайті.
Юридичним особам необхідно надіслати виписку з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ (єдиного податку). Після оплати необхідно надіслати скан-копію доручення, а оригінал надіслати на поштову адресу (детальніше).
Оплата карткою Visa/MasterCard
Зверніть увагу! При безготівковому розрахунку вартість замовлення не змінюється!
Миттєва розстрочка - це сервіс від ПриватБанку, за допомогою якого Ви можете здійснювати покупки, оплачуючи їх вартість не одразу, а частинами! Послуга розстрочки доступна тільки для власників карт Приватбанку: Універсальна, Універсальна Gold і елітних карт для VIP-клієнтів.
Зверніть увагу! Кредитний ліміт по картці повинен бути не менше суми покупки. Перед оформленням Миттєвої розстрочки обов`язково перевірте кредитний ліміт! За додатковою інформацією звертайтеся за коротким номером гарячої лінії 3700 (безкоштовно з мобільних телефонів).
Тепер Ви можете оплатити Ваше замовлення через термінал самооблуговування ПриватБанку в зручний для Вас час, адже термінали працюють 24 години на добу 7 днів на тиждень.
Для цього спочатку Вам необхідно замовити товар в інтернет-магазині (інструкція замовлення товару в інтернет-магазині (В кошику потрібно вибрати [Варіанти оплати:Оплата через термінал ПриватБанку])).
Після обробки замовлення менеджером, Ви зможете оплатити своє замовлення через термінал ПриватБанку. Коли це можна буде зробити Вам повідомлять за допомогою смс повідомлення або затефонувавши (обробка замовлення здійснюється протягом двох робочих днів, про наявність і уточнення замовлення з Вами обов'язково зв'яжеться наш менеджер).
Інструкція по оплаті через термінал здійснюється таким чином:
1. Натисніть пункт меню [Банківські послуги]
2. Введіть в рядку пошуку ШИПШИНА та натисніть кнопку [Знайти]
3. Оберіть [ПП ШИПШИНА]
4. Введіть суму оплати, номер замовлення і місто та натисніть [Далі]
5. Уважно перевірте реквізити і натисніть кнопку [Далі]
6. Вносимо необхідну суму в термінал

Обов'язково забираємо і зберігаємо чек (квитанцію), який буде надрукований терміналом після сплати.
Після сплати до Вас обов'язково зателефонує наш менеджер для узгодження деталей замовлення. Доставка замовлення здійснюється протягом трьох робочих днів.
Знайти найближчий до Вас термінал можна карті терміналів по містам України.
Для оформлення документів при безготівковому розрахунку, клієнту необхідно відправити наступні документи:
1. Виписка з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
2. Свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ (єдиного податку).
Контакти для надсилання документів:
e-mail: zakaz1@shyp-shyna.com.ua
Поштова адреса: 79040, вул. Городоцька, 357
У листі бажано вказати № замовлення та контактний телефон.
Свідоцтво ПП "ШипШина" про реєстрацію платника ПДВ
Виписка ПП "ШипШина" з єдиного державного реєстру юридичних осіб
|
|
Також Ви можете зберегти
Договір поставки товару для держустанов
Дякуємо за співпрацю!
РОЗСТРОЧКА ВІД ПРИВАТБАНКУ ЗА 30 СЕКУНД
Отримайте розстрочку до 40 000 грн у будь-якому магазині, який приймає картки до оплати через POS-термінали ПриватБанку, просто на касі за вигідними умовами та без документів. Усе, що Вам потрібно для отримання розстрочки – картка ПриватБанку.
Детальніше про СЕРВІС «МИТТЄВА РОЗСТРОЧКА» читайте на сайті Приватбанку
Двостадійна оплата
Блокування коштів на картці клієнта для подальшого списання
Блокування коштів на картці клієнта на період до 30 днів. Протягом цього періоду компанія Шипшина можете розблокувати (скасувати замовлення і повернути кошти, якщо товару немає в наявності чи товар не підходить по характеристикам клієнту) або списати кошти (завершити оплату замовлення). По закінченню 30 днів - кошти на картці клієнта автоматично розблоковуються. Комісія при оплаті 0%
Запрошуємо також відвідати магазини мережі Шипшина
Зверніть увагу! Оформляючи замовлення по телефону, клієнт погоджується із правилами користування сайтом.