Гарантія

1. Умови надання гарантії:

  • Згідно закону України “Про захист прав Споживача” клієнт має право на обмін / повернення товару протягом 14 днів за умови, що він не використовувався, збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий разом з проданим товаром
  • Гарантія поширюється на всю продукцію компанії строком визначеним в залежності від групи типу обраного товару
  • Термін гарантії вказується в товарно-транспортній накладній при отриманні товару, що і є гарантійним документом
  • Перед отриманням товар необхідно обов'язково оглянути. В іншому випадку жодні претензії щодо зовнішнього вигляду не розглядаються
  • Гарантійна заміна/ремонт надається на виробничий дефект або пошкодження, що виникли не з вини клієнта.

2. Гарантійні умови не надаються, якщо:

  • Товар має механічні пошкодження (окрім заводського браку)
  • Є нормальний і природний для певного терміну експлуатації знос деталі
  • Відсутні документи, що засвідчують можливість гарантійного обслуговування
  • Гарантійні зобов'язання не поширюються на витратні запасні частини і матеріали (масла, фільтри, технічні рідини, автокосметика, лампи, свічки, електронні блоки, запобіжники і т.п.). Цей вид товару перевіряється на цілісність і працездатність в момент отримання

3. Необхідні документи для гарантійного сервісу:

  • Пред'явити персоналу нашої авторизованої точки продажу пошкоджений товар
  • Гарантійний талон
  • Свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу
  • Документ, що засвідчує особу
У Вас залишились запитання?